Społeczna odpowiedzialność biznesu

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) dobrowolna strategia uwzględniająca społeczne, ekonomiczne, etyczne i ekologiczne aspekty w działalności gospodarczej oraz w kontaktach z otoczeniem (m.in. z pracownikami, z klientami, udziałowcami, dostawcami, społecznością lokalną).

Jesteśmy firmą do której intersariusze mają zaufanie, która odpowiada za swoje działania a za te negatywne jesteśmy gotowi ponieść konsekwencje.

Jako organizacja czujemy się odpowiedzialni w wielu obszarach funkcjonowania.

Społeczność lokalna

  1. Wspieranie Zespołu Szkół Specjalnych w Rzadkowie.
  2. Współpraca z:
  • Hospicjum w Pile
  • Pilskim Bank Żywności
  • Caritas przy parafii św. Antoniego
  • Kujawsko Pomorskim Stowarzyszeniem Pomocy Bliźniemu ?JUDYM? Kołaczkowo
  • Szkołami
  • Państwową Strażą Pożarną w zakresie przeprowadzania ćwiczeń, kontroli, wymiany informacji.

Rynek

Udziałowcy

Przejrzyste informacje o działalności Spółki i jej wynikach finansowych pozwalają na właściwe relacje.

Dostawcy

Ciągły rozwój i pełna odpowiedzialność to czynniki niezbędne przy organizacji rzetelnego partnerstwa z dostawcami. Współpracujemy z dostawcami, dla których priorytetem jest jakość, środowisko, etyka, bezpieczeństwo i elastyczność dostaw. Częste spotkania z dostawcami ziemniaka pozwalają na rzetelną i przejrzystą wymianę informacji uwzględniające również szkolenia z zakresu przepisów prawa, wprowadzanie nowych technologii uprawy ziemniaków a także stosowania nowych środków ochrony roślin.

Klienci

Główny cel jaki stawia sobie nasza firma jest troska o najwyższą jakość oferowanych przez nas wyrobów. Zasady dostaw, przechowywania są ściśle określone po to aby zapewnić jak najwyższą jakość dostarczanych przez nas wyrobów. Zapewniamy pełną informację o naszych produktach, dostępną również na naszej stronie internetowej.

Zasoby ludzkie

  1. Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji pracowników.
  2. Zaangażowanie pracowników w dążenie do sukcesu firmy - motywowanie.
  3. Budowanie kontaktów interpersonalnych na różnych szczeblach organizacji.
  4.  Dbałość i przestrzeganie zasad BHP.
  5. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Ochrona środowiska

  1. Wprowadzanie nowych technologii.
  2. budowa zamkniętego obiegu wód spławiakowych.
  3. Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej w trakcie trwania jesiennej kampanii ziemniaczanej.
  4. Kotłownia opalana gazem.
  5. Ścieki poprodukcyjne oczyszczane w oczyszczalni miejskiej.
  6. Wykorzystanie odpadów organicznych do produkcji biogazu.
  7. Przestrzeganie decyzji administracyjnych dotyczących wytwarzania odpadów, emisji pyłów i gazów do atmosfery oraz odprowadzenie opadowych do środowiska z terenu objętego kanalizacją deszczową.
  8. Wyeliminowanie uciążliwości odorowej dla mieszkańców Piły i okolic.